Visste ni att...

Sarino fyller år imorgon? :D
12 år fyller lilla gubben, och är då alltså född den 18 maj 1998! :)

Så då har jag alltså gjort en tårta till honom, och jag tror nog att Sarino kommer att älska den! Har googlat runt lite för att få lite tips & inspiration på tårtor till hästar. Och nu vet jag exakt hur den ska se ut och vad den ska innehålla (jag var och köpte ingredienser idag).
Och detta ska tårtan vara gjord av/innehålla: Runda små knäckebrödskivor, rivna morötter, färskt gräs och hjärtformat hästgodis på toppen som lite dekoration!
Jag tror faktiskt att det kommer att blir jätte bra och att Sarino kommer att ÄLSKA tårtan ;)

Men jag lägger upp bild på tåran imorgon, och kanske när man får se honom äta den också! :)



Red även Sarino idag, och vi red ut :)
Det var så otroligt varmt ute och solen stekte på hela ridbanan, så det skulle inte kännas så kul att rida där! Dammigt och en massa skit så vi red ut istället..
Red på en bra grus/sand gångväg, galopperade & travade där. Och Sarino var alldeles lycklig över att få komma ut, slängde med huvudet hela tiden och rejsade i galoppen när jag släppte efter lite på tygeln, kul! :D

Julia var även med och fotade med hennes nya systemkamera, och det blev en massa fina bilder! Men tyvärr så har Julia inte hunnit skicka de till mig än så jag hoppas på att bilderna kommer upp här på bloggen imorgon istället :)

Kommentarer
Postat av: Tove

sv: Så bra! :D

2010-05-17 @ 21:15:26
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: matilda

NY design, kommentera gärna helt ärligt vad du tycker! :D ♥

2010-05-17 @ 21:40:41
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack :D

2010-05-18 @ 19:18:04
URL: http://toveamanda.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0