Lördag 22:22

Hejsan hoppsan! :D

Förlåt för att jag inte bloggat för en nu men har suttit hela kvällen och fixat med lite småsaker på bloggen, men då ska det såklart krångla och allt. Så nu har jag gett upp för dagen :)
Kommer med nya tag imorgon med lite hjälp av Vendela!
(Så förlåt om det är lite stökigt här just nu!)

Hos Sarino gick det bra! Solen försvann efter att jag varit där ett litet tag och då blev det helt plötsligt jätte kallt och så blev klockan mycket, så det blev ingen ridning! Men ska rida ett mysigt ridpass imorgon istället.
Men fixade alla stallsysslor som vanligt och sen fick han en ny saltsten också!
Sedan så borstade jag honom också såklart :)


Bilden är på Sarino för ett tag sen, solen lyser på! :)

Pussar & Kramar, Matilda!

Kommentarer
Postat av: Veronica<3

Naaw världens finaste o sötaste Sarino<333

2010-03-07 @ 17:40:23
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Åh men guuud vilken sötnos :D är det din egen?

2010-03-15 @ 22:16:55
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0