Home again

Aloha!

Jag var i Nacka Forum idag somsagt, blev bara det! Vi var nämligen där i 5 timmar så då orkade vi inte åka till Sickla också! Men jag fick 3 köp, inte speciellt mycket men det blir mera shopping sen till våren, då jag ska köpa nya skor, väska tröjor osv :)
Åt också på Taco bar.. sjukt gott asså. Nått jag rekomenderar.
Men köpte i alla fall 2 snygga t-shirtar från H&M och en Body mist med doft av Japanese Cherry Blossom från
The Body Shop! Det fick bli en sån eftersom jag redan har så många insmörjnings krämer hemma.
Den luktar super gott :) Fick också några prover med när jag köpte den, trevligt!


Såhär ser den ut (:

Sedan hem och byta om och sen vidare till Sarino.
Pysslade om honom ordentligt och fettade till och med in hans hovar ^^ Det var så himla kul sen när jag släppte in honom i boxen, det första han gjorde var att lukta på sina hovar, as länge xD
Sarino är ju lite knasig ;)
Fixade allt annat tillsammans med mamma och sen kvällsfodrade vi hästarna vid 20:00 :)

Så nu är jag hemma och kan äntligen pusta ut, puh!
Tittar just nu på någon jätte bra film på 3:an som heter "Uptown Girls" ;)

Ska snart göra ett inlägg med Sarino bilderna från gårdagen, glöm inte att kommentera då.
Puss & Kram, Matilda!

Kommentarer
Postat av: sara!

vilka t-shirtar köpte du? ;)

skulle vara kul att se! :D



(hehe, du behöver inte kika in på min blogg, det var evigheter sen jag uppdaterade!...)



PS. ÄLSKAR din blogg, själv gillar jag både hästar och andra prylar, du har liksom en rolig och härlig blogg! :)

2010-03-05 @ 10:41:19
URL: http://sarasblogg.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0