Härligt väder, klarblå himmel och sol

Tjingtjong!

Gick upp klockan halv nio idag. Tittade lite på tv,
åt frukost och sedan tog jag mig till stallet så jag var där 11:30 :)

Bytte då om på en gång och sedan gick jag och hämtade Sarino i hagen. Vendela och hennes kompis Emma var också där. Vi fixade i alla fall iordning Sarino & Robin. Och sedan skrittade vi ner i paddocken!
Skrittade och travade mest, bara jätte lite galopp för det var världens dåligaste och ojämnaste underlaget nere på volten! Det var liksom svårt för Sarino att gå ;)
Men jobbade honom på volter i skritt och trav,  ganska seg och inte speciellt samarbetsvillig men han är ändå bäst, haha :) Påväg upp mot stallet gjorde jag lite skänkelvikning på gångvägen, gick ganska bra! :)

Efter ridpasset fick han äta sitt lunch hö och sedan fixade jag iordning honom och släppte ut honom i hagen.. Då blev han lycklig :D Och då gick jag upp och gjorde alla stallsysslor - göra burkar, göra höpåsar, mocka, byta vatten & sopa! Tillsist smörjde jag Sarino's träns och bytte om, och sedan åkte hem!

(Vendela's kompis Emma fotade så vi får se om jag skulle kunna få någon bild på mig och Sarino :) I sånt fall så kommer den/dom upp imorgon eller i övermorgon)

Till middag blev det kycklingwok med nudlar, himelskt gott! Tummen upp för det ;D
Tror nog att jag ska gå och ta vaniljglass med chokladsås nu, puss & kram! ☆


Det fick bli en bild på bebis från i somras ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Hej Matilda, mihihi :D <3

2010-03-03 @ 23:02:31
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Jossan

SV: japp som fan :D <333

2010-03-03 @ 23:18:51
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Mitt coola lila schabrak som vi hade på Sarino ett tag hehe :)

2010-03-04 @ 17:07:05
URL: http://ponnyhest.devote.se

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0