Underbart väder!

Hejsan :)

Nu har jag lagt in en profilbild i alla fall.. vet inte om det är rätt storlek eller så. Ska nog prova med en större! Men det gör jag imorgon, ska då också försöka fixa med lite avstånd och sen lägga till en liten text under bilden. Sen är det såklart lite små justeringar + att jag också ska fixa med mina kategorier ;)

Ledsen också att det inte blivit så mycket uppdatering.. men först på dagen är det skola och sedan till Sarino, så det finns inte så mycket tid till att blogga förutom nu på kvällarna! Hoppas ni förstår.

Dagen har varit bra, seg start i skolan men räddningen var att vi slutade 12:25!
Då tog jag såklart bussen till Sarino, fixade allt där och sedan hämtade jag Sarino från hagen och gjorde markövningar nere på volten. Släppte honom så att han bara hade grimma och han följde efter mig precis hela tiden, söte! ♥ Sedan tog jag upp honom till stallet och fixade iordning honom och sedan red jag ner i grimma och grimskaft barbacka till gångvägen och red lite där, joggade honom mest :)
Blev inte speciellt hårt pass men det blir så ibland.. dessutom så var Sarino lite tjurig!
(Filmade och fotade Sarino lite i hagen, blev rätt så söta bilder! Fast alla kommer inte upp idag, utan lägger bara upp en av dom).


Här är en av dom, fotade massa andra som var fina också! :)

Imorgon så har vi nationella proven i skolan, så ska gå och lägga mig i tid idag! Vi ska också gå på bio.

Det var allt, ha det bra! / Matilda


Kommentarer
Postat av: Melina - Isisägare

Sv. Haha, ok. Jag ska kolla in den :D

2010-03-09 @ 20:05:50
URL: http://litliskjoni.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0