Ny och fräsh blogg!

Hejhej! :)
Som ni såg i förra inlägget och ser så har Vendela fixat en ny design till mig, hur underbar får man bli?
Men jag älskar den helt enkelt!
Känns skönt att sitta och skriva här nu på en fin, ny & fräsh blogg! (:

Var på Vmrk (Värmdö Ridklubb) för ett tag sen och vi hade teori!
För er som inte vet så rider jag där en gång i veckan för att bättra på mina ridkunskaper.. och sen har jag ju också en foderponny som heter Sarino som jag är hos varje dag också, fast han står inte i det stallet.
Men i alla fall, vi hade teori somsagt och vi hade teoriprov på Ryttarmärke III!
Det var typ 6 sidor och så var det ganska kluriga frågor men det känns som om det gick väldigt bra.

Nu är jag hemma och ska typ om 10 min åka till min älskling Sarino :)
Vet inte om han får vila idag eller om jag rider honom lite i det härliga solvädret..

Men mer uppdatering kommer ikväll, ska ev lägga upp bild på Sarino's nya sadel då också.

Pussar & Kramar, Matilda! ♥


En egenfotad bild från i somras, tycker den är ganska fin faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jättefin bild ju :D

och ja, bra att du tar bild på sadeln, den var cool och dina läsare borde få se den ! (Y) <3

2010-03-06 @ 18:02:52
URL: http://ponnyhest.devote.se
Postat av: Jossan

Gud vad fin bild! :D<3

2010-03-06 @ 18:08:27
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Veronica<33

2010-03-06 @ 22:21:52
Postat av: Veronica<33

Jätte fin bild :D den ser riktigt proffsig ut! Och designen e ju underbar:D<33 färgen e jätte fin o precis som Vendela sa, vad kan inte bli sött me sarino o dej på bild?? Ja som sagt allt va jätte fint o Vendela, du lyckades bra me kommentars rutan ;)<33 kramkram på dej :D<33

2010-03-06 @ 22:26:18
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0