Godmorgon bloggvärlden :)

Tjenare (:
Vaknade för cirka en timma sedan.. men gick och la mig ganska tidigt igår eftersom jag hade fruktansvärt ont i halsen, gjorde jätte ont att svälja -.-
Men idag är det mycket bättre! Fast har fortfarande lite ont i halsen men med lite hjälpmedel så ska det nog försvinna!

Vad tycker ni att jag ska ta upp här i bloggen? Har funderat på att den här bloggen ska bli en hästblogg då det endast handlar om hästar, eftersom jag är hos min Sarino varje dag :) Då jag skriver detaljerade inlägg om stallet och träning så man får se utvecklingen för varje dag som går!

Ska höra med söta Vendela om hon vill göra en ny design till mig snart, eftersom hon är så sjukt duktig! ←

Var även och red i Gurs ridhus på Sarino barbacka i söndags som jag sa! Lilla busponnyn bockade av mig 2 gånger i galoppen, hahah, så jag blev helt torvig xD
Men annars gick det jätte bra och han kunde gå riktigt fint ibland :) ♥

Dagens planer är typ som vanligt, åka till Sarino! Men jag ska kanske också titta på "Det regnar köttbullar" i 3D på bio med Julia, fast det är bara kanske! :)


Vad ska ni göra idag?



En bild på mig och Sarino på Gurs i söndags, Vendela is photographer to this picture! «

Ha en fin tisdag så syns vi senare, Matilda!


Kommentarer
Postat av: aaa

shopppa :D ha en bra dag

2010-03-02 @ 19:26:00
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Veronica♥

Va fina ni e :D♥

Pussa han från mig o fortsätt ha de lika trevlig o mysigt me han :D♥ Ni e jätte diktiga ju :D :D :D

Kramkram!

2010-03-04 @ 10:15:46
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0