Fredag

Hej alla =)

Skolan idag har varit slapp, slutade klockan 14:00 fast egentligen slutar vi 14:15, men vi har ju idrott sista lektionen så då får man gå när man är klar.. (fast jag var ju såklart inte med på idrotten).
Tog då bussen till Granngården där jag träffade mamma och vi köpte torvmix. Sedan till stallet och fixa allt där!
Sarino var super söt idag, myste med honom och varje gång man pussar honom på mulen så får man alltid en puss tillbaka, sött :')

Efter stallet åkte jag och mamma och handlade och nu är jag hemma!
Ska nu gå och klippa bort gipset och sedan ta en skön varm dusch :D
Har längtat otroligt mycket tills jag skulle ta bort gipset och nu ska jag äntligen göra det efter 2 veckors tid med det, hallelulja!
Men jag skriver när jag kommit tillbaka från duschen.



Sådär, nu har jag tagit bort gipset och duschat! :D
Fatta hur skönt det var att bli av med det dära gipset! Fast handen är lite lat men det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte rört den på 2 veckor.
Till mat blir det köttfärsbiff med chevreost, pinjenötter och honung på och till det blir det potatisgratäng, gott!
Och sen ska jag titta på Let's dance också och äta Ben & Jerry's Phish food!



Det var allt jag hade att säga!
Pussar & Kramar, Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela Jonsson - En juniors vardag!

Jättefin blogg och vilken urgullig ponny du har:D Skönt att bli av med gipset:p Kram mikaela:D!

2010-01-30 @ 11:54:50
URL: http://bugzilady.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0