Tuesday

Hejhej!
Skoldagen idag har varit bra! Slutade klockan 14:15. Fast däremot är jag sjukt besviken på några...
Har för en stund sen tittat på Ghost Whisperer, jätte bra! :D
Och har också hunnit plugga Engelska en stund. Inget mer har typ hänt idag!

Ni ska bara veta hur mycket jag saknar att få rida, längtar sjukt mycket tills jag får rida lilla älsklings Sarino igen, även fast jag ska ta bort gipset på fredag så vill jag rida nununununuuu! ^_^
Jaja, det var väl att jag ville säga, världens tråkigaste och onödigaste inlägg men ni får stå ut..
Ha en fortsatt bra tisdag, pussar & kramar Matilda! =)

Kommentarer
Postat av: beata

vilka är su besviken på? :(<3

2010-01-26 @ 17:36:03
URL: http://beataeriksson.blogg.se/
Postat av: loisa

sv: okejokej, det låter braa. :)

haha våra ponnysar heter ganska lika, sorino och sarino=P

2010-01-26 @ 18:10:31
URL: http://sorino.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0