Svar på Frågestund, lite sent :S

Godmorgon, eller man kanske ska säga Goddag nu istället, haha whatever!? :)
Jag har ju en glömt en sak... FRÅÅGESTUNDEN!
Det var ju ganska länge sen jag gjorde den nu och jag har helt enkelt glömt bort den totalt. Men jag tänkte att jag svarar på den nu, bättre sent än aldrig!

Fet text: Frågan
Normal text: Mitt svar på frågan

Jag saknar dig, saknar du mig? <3
Svar: Det är såklart jag saknar dig Nelli, det är 3 veckor sedan nu vi träffades sist, det är hemskt! :(

Ska du ha något nyårs löfte? För dig själv eller kanske du och Sarino? Och isåfall, vad? :D
Svar: Jag har ett nyårs löfte för mig själv och det är att jag ska försöka bli ännu snällare som person, och jag har inget direkt nyårs löfte för mig och Sarino utan mest bara att vi ska ha det kul! ;)

Fick du något i julklapp som du verkligen önskade dig?
Svar: Allt jag fick i julklapp tyckte jag var bra och det var inget speciellt som jag önskade mig super mycket!

Hur firade du jul?
Svar: Jag firade jul tillsammans med familjen, mina kusiner & min moster och mormor & morfar! Alltså med mamma's sida av släkten! :)

Har du ätit någon choklad kalender i år?
Svar: Nej det har jag faktiskt inte, jag brukar göra det nästan varje år med jag glömde typ bort att köpa en det här året och sen blev det bara försent!

Har du några fler tävlingar inplanderade?
Svar: Nej, det har jag inte! Jag får se om det bli några tävlingar med Sarino det här året.. men jag vill ju såklart tävla för det är super kul! Det blir säkert nån till ialla fall.

Brukar du alltid titta på kalle anka och de på julafton?
Svar: Inte alltid, men försöker att hinna göra det varje år!

Vad har du önskat dig i julklapp?
Svar: Jag har önskat mig nästan allt det som jag fick i julklapp :)

Hur många husdjur har du haft?
Jag har bara haft ett husdjur och det var en svart katt som hette Tusse, han var världens snällaste och bästaste katt, jag saknar honom mycket! Han dog för 2-3 år sen nu då han fick fel på njurarna. Men han kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Vem är din idol?
Svar: Jag tror inte att jag har någon idol!

Haft en bra jul? ;O
Svar: Jag har haft en jätte bra jul :)

Sådär ja, det var alla frågor. Hoppas att ni fick svar på just eran fråga!
Och glöm inte att ni kan fråga mig saker hela tiden och jag svarar på det, det är bara att fråga på precis när som helst om ni undrar något!

Kramar Matilda!

Kommentarer
Postat av: loisa

fin blogg. =)

2010-01-08 @ 13:38:14
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: Carolina

Frågestund i bloggen ! ;D

2010-01-08 @ 18:19:27
URL: http://carolinalennestal.blogg.se/
Postat av: www.annaliingblom.blogg.se

fråge stund.

om mina hästar eller vad ni vill. :)

2010-01-08 @ 20:37:14

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0