Sötponnyen

Hejsan (:
Ska snart titta på alla Paradise Hotel avsnitt jag inte sett (på datan) men först ska jag blogga lite snabbt.

Skoldagen har flytit på bra! Slutade klockan 14:15.
Efter skolan gick jag till mamma's jobb för hon skulle sluta tidigare idag och då kunde jag åka med henne istället för att åka buss :P
Åkte därefter till Sarino, och det ända jag typ kunde göra var att gosa, men det är ändå roligt :D <3

  
Hehe, var ute och fotade Sarino lite i hagen, men ni får inte mobba bilderna. För det var mörkt ute och jag ville inte sätta på blixten så det fick bli som det blev, men världens bästa ponny på bilden, som jag älskar mest <3

Pussar & Kramar, Matilda!

Kommentarer
Postat av: Veronica :)

Världens finaste ponny som jag också älskar mest<333333333 :)

Nääää inte mobba bilderna dom va ju fina :D :D Super!:)

Pussa Sarino från mig o så får du en stor kram o krya på dig<3:)

2010-01-23 @ 13:03:06
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0