Snöstooorm

Hallåhallå :)
Ja, som ni ser på rubriken så är det typ snöstorm här, och I hate it! Asså det räcker seriöst med snö nu. Hatar när det blåser massa snö i ansiktet och när man har luva så blåser den bara av, super irriterande verkligen..
Är det nån mer än jag som hatar detta väder? x)

Till dagen. I skolan hade vi svenska, so, engelska & slöjd. Tror inte jag glömt nått nu. På svenskan fick alla en varsin lapp där det stog någonting som t.ex tv, och då skulle man försöka föklara för alla andra hur saken ser ut och vad man använder den till osv utan att säga vad det är, och sen fick alla andra gissa!
På so:n så jobbade vi med våra Europa häften och jag blev klar, så då började jag med mitt engelska brev och sen jobbade jag lite i engelska övningsboken :)
Och tillsist på slöjden så gjorde jag och Nelli klar våran skärgårds målning som va en solnedgång vid vattnet och vi blev ganska nöjda med den tillslut. Slutade 14:15 =)


Hehhe, såhär blev typ själva motivet på tavlan ;)

Då jag gick till mamma's jobb i snöstormen. Där så gjorde jag svenska läxan typ, och sen åkte vi till Sarino.
Sarino var som ett litet snömonster i hagen, gick och gosade lite med honom och han slickar alltid på min hand när jag stäcker fram den, så otroligt söt :')
Vendela var såklart också i stallet vilket alltid är kul :D



Det var väl typ det som har hänt idag.. ikväll blir det Robinson som gäller :)
Men ja, det var allt för mig, pusshej! Hahaha, det rimmade.

Kommentarer
Postat av: Vendelaah

HAha älskar när man rimmar omedvetet hahaha xD

2010-01-27 @ 21:12:35
URL: http://www.ponnyhest.devote.se
Postat av: Veronica<3

Fin bild :)

Ja jag gillar oxå när man rimmar omedvetet xD

Fast ibland tycker jag de e irriterande när man först ska komma på nått som rimmar o så kommer man inte på o sen så skriver man nått typ en dag senare o så rimmar de! De e faktiskt otroligt irriterande :P xD Haha :)

Ha de bra

Kramar♥

2010-01-28 @ 17:30:22
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0