Öppet hus i skolan & Julia

Hejhej!
Förlåt för att jag aldrig bloggade något mer igår men när jag kom hem åt jag mat & tittade på Let's Dance sen blev jag sjukt trött så jag orkade inte ;)
Men nu ska det minsann bli ett blogginlägg.

Var tvungen att gå upp klockan 09:00 idag för att jag skulle till öppet hus på höstadiet klockan 10:00 eftersom jag börjar i 6:an nästa år :)
Det var massa lektioner som man kunde gå på för att se lite hur det går till och jag gick på no, musik, drama/svenska och hemkunskap! Men det fanns ju massa mer också. Sen var det också ett informations möte då dom berättade lite saker, och vi kommer att få bärbara mac datorer sen när vi börjar där "lycklig" :D
Vi åkte därifrån vid typ 13:00. Ajuste, träffade Jossan där också, roligt (:

Vidare till Sarino där jag och mamma mockade, gjorde höpåsar, gjorde burkar och bytte vatten! Fast jag kunde ju inte göra särskilt mycket.

Och tillsist hem till Julia.
Än så länge har vi hunnit spela wii, tittat på tv..
Senare ikväll ska vi titta på Robinson, äta godis och chips, fotbada & få naglarna fixade av Julias syster Hanna!


Hahahaha, en bild på mig från Åby ridläger som Julia har fotat x)

Nu så ska jag och Julia snart äta middag, får se om det blir något mer bloggande ikväll.
Pussar & Kramar, Matilda!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska du börja på lämshaga ? (:

2010-01-24 @ 01:27:39
URL: http://alltidnordin.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0