Om idag "Söndag 17/1 2010"

Tjoho alla!
Idag har jag knappt gjort någonting. Utan jag har bara tittat på tv, ätit lite godis och suttit vid datorn.
Nu när jag har brutit handleden så kan jag ju ändå inte göra något i stallet så mamma åkte till Sarino själv, och speciellt inte när det är höger handen xD
Ska alldeles strax gå och göra hemmagjord pizza, mums säger jag :)

Okej, det här var ett helt onödigt inlägg egentligen men om man har tråkigt så har man ;)
Puss & Kram - Håll utkik för det kommer mer inlägg senare!

Kommentarer
Postat av: Veronica<3

Jag älskar din blogg :D! Den är super bra!!! :):D

KRAM<3

2010-01-17 @ 18:09:40
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0