Nu så ska jag berätta om..

..Min dag, haha, ytterst ovanligt ;)

Imorse så var jag och mamma och morgon fodrade hästarna och så, allt gick bra :)
Sen var jag bara hemma och slappade till klockan 14:00 då jag åkte till Sarino, fixade alla stallsysslor och sedan tog jag in sötnosen. Har lärt honom att när jag ropar på honom så ska han komma och då vet han att han alltid får en godis om han kommer så då gör han det. Oj, det kanske blev en lite svår mening att förstå x)
Men iaf, tog upp honom till stallet där jag tog av två av täckerna, tränsade och sedan red jag ner till paddocken. Han var piggelin idag med men det är bara kul! Blev jätte jobbigt för honom för det var super hög snö, men det är bara bra för hans kondition att pulsa runt där. Men det gick jätte bra och Sarino var en duktig pålle! ♥
Efter jag ridit klart tog jag upp honom till stallet där jag pysslade om honom ordentligt och sen fick han gå in i sin box och äta sitt hö. Sen var allt klart.

Påvägen hem stannade vi på konsum och köpte Ben & Jerry's, me like! :)

 
Chocolate Macadamia & New York Super Fudge Chunk, smaskens!

Klockan 19:00 ska jag titta på Ponnyakuten och senare ikväll ska jag och mamma kvällsfodra ;)
Pussar & Kramar, Matilda!

Kommentarer
Postat av: Matilda

B&J gör så himla god glass! Älskar Cherry Garcia!

2010-03-04 @ 17:20:30
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0