Naacka Forum

Hejhej!
Som rubriken säger så stod Nacka Forum på tur, jag åkte med Mamma & Daniel (han följde med för att göra något i game affären).
Orkade inte hitta nån kompis som ville följa med. Var inte direkt på värsta shopping humöret så det blev bara en sak, ett halsband från Sisters, som jag tyckte var ganska personligt xd Det är typ en prinsesskrona på och sen tre slags pärlor/stenar! :) Så enligt mig var det väldigt fint.


Halsbandet som jag köpte, vad tycker ni? var det fint?

Sedan var det hem en snabbis och byta om lite och sen till Sarino. Mamma var snäll och mockade åt mig idag igen och medans hon gjorde det så fixade jag med Sarino. Han var extra mysig att pyssla om idag, stog gulligt med slutna ögon! Fettade också in hans hovar så att han skulle se lite extra snygg ut, haha, nej men det är super bra med hovfett för hovarna! Speciellt om dom är torra som Sarino's hovar är nu på vintern.
Fixade betforn + vatten, och mamma gjorde höpåsarna medans jag soppade för jag tycker inte att det är speciellt kul att göra höpåsar, vet inte varför xD

Det var allt vad jag gjort idag, och resten av kvällen ska jag bara ta det lungt och slappa :)
Pusssar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiint :)

2010-01-04 @ 21:25:42
Postat av: Veronica<3

Jaa då va de dej jag såg :D Jag såg dej på ett cafe! Jag o minb låssas pappa stod bakom er i kön :D Jag hade en STOOOOR röd jacka på mej :P hehe<3 Jag tyckte att jag kände igen dej från bilderna :D<3 Såg du mej??

Aja ha de bra :D

KRAMKRAM<333

2010-01-05 @ 12:28:10
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/
Postat av: Elise

geeeee miiiiiiig!

<33

2010-01-13 @ 19:36:33

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0