5 Januari 2010

Hejhej! :)
Idag har inte så mycket hänt, utan det vanliga - Hemma & Sarino. Vaknade 12:00 idag, fattar verkligen inte varför jag vaknar så himla sent nu för tiden då jag ändå går och lägger mig i hyffsad tid dagen innan? Har bara hjälpt mamma att ta ner granen och småpysslat lite hemma.

Vid 15:00 tiden så åkte jag till Sarino för att fixa allt där. Blev ingen ridning idag men det har ju varit -18 grader hela dagen typ, så glöm och dröm att jag skulle rida i det (om vi skulle haft ett ridhus vid vårt stall skulle jag ju självklart ridit men inte på en hal och kall volt). Så jag mockade och tog sedan in Sarino och borstade och fixade med honom. Han var ganska otålig för att han var hungrig men tillslut fick han gå in i boxen och äta sitt hö då han blev glad igen ;)
Sedan fixade jag - vattenhinken, burkarna & höet, och med lite hjälp av mamma gick det ännu snabbare!

Nu är jag hemma och för ett tag sen åt jag mat, lax med pressad potatis och broccoli, och det var super gott! =)
Och ska om nån timme eller nått baka julgodis, hahaha. Låter lite konstigt när man säger "jul"godis när det inte är ju nu. Egentligen brukar vi göra det några dagar innan jul men det  blev inte så det här året så då får det bli idag istället.
Men det jag kallar "julgodis" är som små bollar marsipan som man rullar och sedan så doppar man dom i choklad och sen en skalad mandel på toppen (vi brukar även ha nougat i ibland också). Super goda är dom iaf! Nått som ni borde pröva :P Okej, nu ska jag inte skriva mer om det xd


Jag och Sarino! En bild som Katta till mig för ganska länge sedan,
men jag tycker den är super fin.
En bild från när vi rider dressyr och en från när vi hoppar, minnen ♥

Miljoner pussar & kramar ;)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Den bilden var ju superfin!

2010-01-05 @ 22:07:36
URL: http://ponnyhest.devote.se

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0