2 Januari 2010!

Hejsan! ☆

Vid 14:00 tiden så drog jag till stallet, bytte om till jätte varma kläder eftersom det har varit typ -10 grader hela dagen -.- Tog in Sarino och han var som en ängel i stallet idag.
Bara stog och tittade sött under hela borstningen. Broddar på eftersom det är halt. Och det gick jätte bra att brodda idag faktiskt, med lite hjälp av mamma i början, hömhöm. När sadel, ländtäcke och träns var på gick jag ner med honom till paddocken och började rida.
Det gick faktiskt jätte bra! Lyssnade på mina skänklar på en gång när jag sa till honom att trava osv!
Gjorde massa övergångar som t.ex. trav, halt, trav, skritt. Och det lyssnade han jätte bra på också!
Det är fortfarande så himla halt i paddocken så det går ju inte att rida värsta hårda dressyrpasset, så att jag försökte rida av han all energi istället på ungefär 30-40 min, bebisponny :)
Tog upp honom till stallet och broddade av, tog av alla ridgrejer, borstade, satte på alla täcken och sen fick han gå in i sin box och äta sitt efterlängtade eftermiddags hö. Mamma var snäll och mockade och gjorde höpåsar åt mig, tack!
Vid 18:00 ungefär gick vi ner till Lil & Björn och fikade där tillsammans med pappas sida av släkten, där jag också fick min julklapp av farmor och farfar Lasse :D

Nu så är man hemma och sitter framför datorn och läser lite bloggar, mysigt!
Men jag är väldigt trött så sängen väntar väl snart..

Det var nog allt jag ville säga, eller nej förresten, en sak till!
Jag lovar att jag skriver ett inlägg imorgon om vad jag fått i julklapp, men jag kommer inte orka lägga upp bilder på sakerna för det är ganska mycket så ni får nöja er med bara text =)


Redigerare: Katarina!
Fotograf: Vendela!
Modeller: Matilda (jag) & Sarino!

Så, det var allt, pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Veronica<3

Va med i Veckans blogg på min blogg ;) Du vinner ett inlägg på min blogg (jag länkar till din blogg och skriver att de e en bra blogg) och du får äran att bli veckans finaste o snyggaste o coolaste blogg<3

2010-01-03 @ 23:46:50
URL: http://sweetehartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0