Skärtorsdag och första April

Hej :)
Känner att jag har varit ganska off med bloggningen men får väl skylla på att jag varit i stallet mycket osv!

Idag är det skärtordag och dessutom första April, och det bästa, PÅSKLOV :D Imorse/förmiddagen spöregnade det men nu på eftermiddagen sprickte himlen upp och det blev plötsligt jätte mysigt väder, riktigt mysigt när det var solnedgång och himlen var orange ^^

Den lilla vita hårbollen (Sarino) fick vila idag, pysslade om honom ordentligt istället, använde pälsglans i man och svans och klippte "stubben" ni vet där vid öronen där man har grimma/träns. Han var iallafall glad och sprallig :D



Bilderna är från lite olika filmer från i somras när vi tränade inför hopptävlingen.
Duktiga lilla fina drömprins ponny, Sarino! ♥

Imorgon ska jag till stallet tidigare, eller vid typ 10:00. En hovslagare ska nämligen kanske ta bort den andra bakskon på Sarino, och sen rider jag och fixar allt då samtidigt :)
För på förmiddagen/eftermiddagen ska min familj till släkten och fira påsk.

Kramkram (:

Kommentarer
Postat av: nelli bäst

Glöm inte att vi skrämde liver ur "Häxsan" (Fröken mata peta) Hahahaha det var kul XD

Ha det bäst mitt hjärta vi hörs i väckan Pusspuss

<3333 // Nelli Bäst <333

2010-04-02 @ 19:15:52
URL: http://nellibast.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0