Lördag, 15:37

Tjoho! :)

Nu så ska jag åka till stallet, bara skritta och trava lite i paddocken, och sen får Sarino vila imorgon :)

Sedan vidare hem till Jossan (ska sova där).. och imorgon bitti så ska vi upp tidigt för Jossan ska tävla Nessie på Haninge, dressyrtävling (LB:1), och jag ska vara hästskötare ;)
Så vi kommer att ha det super kul. Tar med en film också så vi har något att titta på ikväll.

Men nu så måste jag ta en snabb dusch, packa och sedan dra till stallet, hinner nog inte blogga något mer ikväll, så det blir mer uppdatering imorgon. Tjingeling! :)


Det fick bli en bild på Nessie och söta Jossan :)

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; ja allt är bara bra :D själv då?

2010-04-17 @ 15:43:18
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: Åh tack söta du! Ja visst är hon! Kan inte tro att hon är 19 år lilla krutgumman :D



Jättehärlig bild! Vad har du för häst/hästar? Har du fler än den vita? :)

2010-04-17 @ 16:02:42
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Alice

Kom till Vendelsö/Österhaninge och tävla nån gång ;)

2010-04-18 @ 20:51:41

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0