Gott och blandat

Hejsan
Väldigt kul och rolig dag! På morgonen så hade vi matte iförsig och det suger.. men annars har vi haft musik & engelska. Och elvens val på eftermiddagen och då hade jag musik igen satt det blev 2 musiklektoner idag. Men jag gillar ju att sjunga och så så det är bara kul :) Efter skolan så blev det Mölnvik men Nelli, Sandra och Sara vilket var super kul :D Lila mycket skratt och flum som vanligt! Men jag köpte typ ingenting. Förutom lite godis och sen fikade då! Jo, förresten jag köpte 2 grejer till mamma kom jag på. Och det var då typ en ansiktsmask och typ nån behandling för fötterna! Hon blev väldigt glad satt det var ju kul. Lite senare så gick jag till Sarino därifrån. Och gjorde burkar och höpåsar. Sen tog jag in Sarino medans mamma mockade! Åh, gid vad han är mysig och kelig! Älskar hans sätt att mysa på! Borstade och pysslade om honom ganska mycket.
Jag älskar dig Sarino <3
Börjar även bli lite förskyld och det är inte kul :s Så ska nog ha ganska varma kläder på mig nu och försöka hålla mig varm! Och att i helgen att jag försöker vara hemma ganska så mycket satt det inte blir nånting av det!

Men på lördag så ska jag och Hannah åka till stallet tidigt för att det är massa tävlngar hela dag :) Tror det skulle vara lag SM i hoppning men är inte säker.. så då ska jag och Hannah åka dit typ vid 09:00 tiden kanske sen stannar vi lixom där tills vår ridning börjar som då är klockan 12:30, fast vi ska ha teori.
Har även slutat som att vara skötare på Viva för jag hinner ju inte riktigt! Lixom jag kan ju åka dit annars nån gång och pyssla med henne men nu är det inget måste! Jag har ju Sarino som jag kan borsta och pyssla om när jag vill satt det är ju lite onödigt! ;) Ville bara att ni skulle veta det.



Heh, tycker faktist att bilden är rätt så cool! Även fast den är från google.
Ser så häftigt ut när jordgubben plaskar ner i vattnet!
Haha, nu låter jag som värsta "tycker allt är coolt" personen men asså det såg coolt ut xD
Nu blev det värsta stora grejen av det också!

/ Kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0