Sarino och annat

Hej, igår så var det skola! Och på idrotten så hade vi orientering och jag sprang med Nelli & Sandra. Gick faktist väldigt bra och vi hittade 6 stycken kontroller av 8 (vi sprang runt spåret). Ett vanligt varv runt spåret är 2 ½ kilometer! Efter skolan så gick jag, Sandra och Nelli hem till Sandra, först så bytte vi om till joggingkläder och sen så värmde vi upp lite på hennes studsmatta... efter en stund så gick vi upp till skolan och sprang hela spåret helt frivilligt, haha :) Tycker faktist det var ganska duktigt av oss om jag får säga! Så en halv mil sprang jag igår alltså 5 kilometer. Men laddar ju inför Hemmesta joggen som är på fredag så jag satsar på vinst ;p

Idag så var det skola med och vi hade vikarie så det var slapp. Efter skolan så åkte jag till Sarino. Jag red ut med Lil - Tuffe och Michaela - Zipp. Vi red till sandtaget, eller vet inte om det hetter samtaget! Haha xD
Men jag red barbacka med ett schabrak och täckesgjord. Tänkte ta benskydden men när jag tog upp dom så kände jag att dom var blöta :O Då hade visst Vendela haft dom när hon badade med honom i lördags och lagt ner dom i ryktlådan blöta.. så det gick ju inte att använda dom nu. Dessutom så luktade dom jätte äckligt, så nu har jag tagit hem dom och ska snart tvätta dom! Men iaf, fortsätter. Han fick klättra jätte mycket och vi gick i skogen lite längre bort, han har verkligen fått träna musklerna idag asså, super bra!
När vi kom tillbaka så fick han äta sitt eftermiddags hö medans jag borstade honom, sedan så stretshade jag honom vilket han nog tyckte va skönt! <3

Nu sitter jag hemma i soffan och myser och ska snart gå och tvätta hans benskydd.


Jag och Hannah :) <3
Hehe, en bild på kvällen från när jag sov hos Hannah, gud vad vi skrattade xD

/Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, vi skratta typ hela tiden=D<3 Det var verkligen kul.

2009-09-24 @ 15:50:15
URL: http://hannahlydin.blogg.se/
Postat av: Anonym

huh? vem sa de? /vendla

2009-09-25 @ 15:56:00
Postat av: TereseErica

Tack! =) Jag mår bra. Allt bra med dig?

2009-09-26 @ 20:52:22
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: aw, tack! :)



det är bra med mig! sjdå?

2009-09-26 @ 21:07:05
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0