Matilda drömmer...



Bilder från; www.hooks.se

Pannband med bokstäver
Snyggt (tycker jag). Skulle vilja ha ett sånt till Sarino, haha =D

Ryktborste
Klassisk ryktborste med trärygg och getborst. Neoprenefodrad rem med fina kristallstenar.
Vädigt prydlig och snygg och även väldigt skön för hästen.

Grimma med äkta fårskinn
En grimma som jag verkligen älskar och skulle vilja ha + att den är söt!
Med äkta fårskinnsfoder på både nos och nacke. Silverfärgade spännen. Reglerbar vid både nacke och nos.

CRW ridstrumpor
Dom är snygga och har alltid velat ha sånna satt det är såklart dom ska vara med på den hära listan :D

Helskodda rutiga bruna ridbyxor
Bruna rutiga ridbyxa med stretch i skoningen för bästa komfort och rörlighet.
Vädigt snygga och sköna och vill verkligen ha sånna här.

Ridbyxor helskodda CRW
Helskodda ridbyxor här med. Fast dom här är vita och jag vill ha sånna här när jag tävlar sen. Fast jag vet inte om det är så skönt och ha helskodda i tävlingsridbyxor..  man kanske inte ska ha någon skoning alls i tävlingsridbyxor!

Rotborste i gethår
Mjuk borst i äkta gethår. Trärygg.
Det är nog ingen bra borste att ta bort massa smuts på hästen med. Det är nog lite till för att få pälsen len eller att det ska va lite skönare för hästen.

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0