Lördagkväll!

Hejsan!
Jag är för trött för att skriva nu och jag orkar inte göra det imorgon heller men var först på Evlinge och red lektion på Herkules som gick super bra! :D Han är ju bara 5 år så lite annorlunda, men han är nog en av mina nya favoriter! Efter stallet så åkte jag till Velamsund och tittade när hon tävlade i blåbärshoppningen!
Imorgon bitti har jag och mamma även fodringen klockan 07:00, haha så det är nog bäst att jag går och lägger mig snart.
Men ville även säga att min statistik går sakta men säkert uppåt hela tiden .. ett + på det men ni måste verkligen bli bättre på att kommentera ^^ Det är lixom bara att skriva vad som helst, eller fråga vad ni vill!


Heh, var bara tvungen att visa hur det ser ut :)

Inte ett så intressant inlägg direkt men var bara tuvngen att berätta detta så ni inte trodde att jag glömt bort er läsare. Men ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jossan

hur många läsare har du nu då? :P <3



asså shiiiit, vi har inte träffats på jättelänge!:O

vi MÅSTE höras om någon dag vi kan träffas <3



pussspuss, saknade snutt. <3

2009-09-27 @ 18:04:32
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0