Fredagsmys!

Tjena
Nu sitter jag framför tv och tittar på tjejfotboll på 4:an. Sverige - Norge.
Och Sverige suger verkligen! Norge leder med 3 - 0.
Sitter och gottar mig med massa lösvikts godis och fanta :D

Imorgon så blir det ridning klockan 12:30 och vi ska ha markarbete! Och det betyder då att det är hoppning nästa gång =D Men undra vem jag får!
Efter ridningen så åker Hannah med till Sarino! Och efter Sarino så åker vi hem till Hannah och sover där :D <3
Ska bli jätte kul. Längtar massor!
Har typ inte så mycket att skriva om.
Tror inte att jag kommer att kunna skriva nått imorgon eftersom jag ska sova hos Hannah men på söndag så kommer jag att skriva ;)


Nu ska jag titta på tv vidare, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: beata

kollade också på det, fyfan vad sämst sverige var!

2009-09-04 @ 21:38:44
Postat av: Hannah

det ska bli jätte kul=D

2009-09-05 @ 08:19:46
URL: http://hannahlydin.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0