Föräldrarfritt!

Hejsan!
Inte orkat skriva på ett tag men i onsdags och i torsdags så har jag varit hos Sarino och även ridit båda dagarna. Sen har ju det varit skola och så.
Men idag så var det skola och vi gjorde massa saker (orkar inte berätta).
Vi slutade klockan 14:15.
Efter skolan så kom mamma och hämtade mig (hon är ledig på fredagar) och då åkte vi till Sarino och bara ficade allt och inte red. För han behövde en vilodag idag. Tog även innan honom för att jag skulle borsta och då hade han ett sår på rumpan :/ :@
Så då fick jag tvätta av det och sen sätta på lite helosan. Helosan är så bra! Man kan lixom sätta på det på sår som lite skydd. Nu är jag iallafall hemma och mamma och pappa åkte till Norrtälje för nån timme sen.
Så ikväll är jag hemma ensam med min broder.
Men dom skulle få nån fest där och dom kommer typ hem inatt nån gång :)
Så ikväll blir det lite fredagsmys med godis och läsk framför tv =D

Hannah, om du ser det här så ring eller smsa mig :P
Behöver prata med dig om en sak angående imorgon :D<3

Nu ska jag gå och äta lite mat!
Pussar och kramar, Matilda



Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0