Onsdag den 30 September 2009

Hejsan, just nu har jag verkligen tråkigast i hela världen! Sitter hemma och har precis jobbat med läxor i en timme typ, bra Matilda :) Iskolan så har vi haft, svenska, SO, kompissamtal och syslöjd. På slöjden blev jag precis klar med min egna väska :P Hah, blev väll egentligen ganska så nöjd med den. Nästa sak att börja på är antingen ett par mysiga fleece vantar som blir jätte sköna att ha i vinter eller så ska jag göra en stor sovtröja med typ tryckbokstäver på! Men det jag siktar mig mest mot är fleece vantarna..
Haha, ett jätte tråkigt inlägg jag vet men har ju inget att skriva om?!
Är allmänt deppig också om en kommentar på bilddagboken, suck -.-
Men ni får väll ha det så bra då så ska jag åtminstånde också försöka ha det... Kramar!

Jag och Elita nån ridlektion på Evlinge :)

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0