Jag älskar dig!

Hejhej!
Skoldagen idag har varit ganska så slapp. På ena rasten så gick jag, Elin & Julia ner till särskolan. Det är väldigt nybyggt där och det är väldigt fint! Har lixom biljardbord och massa annat coolt! Men vi gick iaf in i ett rum så så kallas "Sinnes rummet" och där är det jätte mysigt. Det är väldigt mörkt där och sen är det musik och en stor vattensäng i mitten. Sen är det cool belysning som ändrar färg och i taket är det som en stjärnhimmel typ ;) Provade att ligga i vattensängen och det var en jätte konstig känsla men skönt va det! (Har aldrig legat i en sån förut). Skulle lätt kunna köpa en sån och ha i mitt rum, fast dom kostar ju flera tusen..
Efter skolan så åkte jag och mamma till mölnvik och gick in i lite affärer där. Gick även in på granngården och där köpte jag en jätte bra täckesgjord som alltid kan vara behövlig! T.ex när man vill skritta ut en tur och inte vill bli så hårig så kan man ju bara ta ett schabrak och sätta gjorden över. Lätt som en plätt! :)
Men iaf kom till stallet och gick och bytte om! Tog in Sarino och borstade lite och sen på med schabraket och täckesgjorden. Skrittade ut en sväng med Lovisa & Lilla Matilda-Robin (asså dom red båda två på Robin. Vi gick en liten annorlunda runda. Som hästarna var tvugna att vara koncentrerade och lyfta mycket på hovarna. Alltså fick dom klättra ganska mycket och så. När vi kom tillbaka så gick jag in på volten och arbetade honom lite bara. Blev ett ganska nyttigt och innehållsrikt pass för honom idag! :D <3
Sedan så släppte jag ut honom i hagen så att han fick äta sitt EM hö och medans han åt så stog jag och pysslade med honom vilket han tyckte vara väldigt mysigt! Gjorde även en inbakad fläta i hans svans som jag faktist tyckte blev riktigt fin! Börjar blir bra på det nu x)


Hehe, gjorde ett exempel i photoshop så ni skulle se hur den inbakade flätan såg ut i Sarinos svans.
Vad tycker ni? ;)

Kramkram, Matilda

Kommentarer
Postat av: Sara

Fiin <3

2009-09-18 @ 21:42:00
URL: http://lillakrummelur.blogg.se/
Postat av: alva

jätte söt blogg :)

2009-09-19 @ 12:21:16
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: hannah

fin och snygg

2009-09-19 @ 14:48:10
URL: http://hannahlydin.blogg.se/
Postat av: Julia

Jätte snygg

2009-09-20 @ 13:34:52
URL: http://bloommaan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fiin :) Saknar min lilla Sarinoo <333 Kolla gärna in min blogg ;)

Kraamaar miig <33

2009-09-30 @ 14:34:09
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0