Svar på Frågestunden

Hejsan, nu tänkte jag ta att svara på alla frågor ni har ställt på frågestunden. Om det är några som frågat samma fråga svara jag bara 1 gång :) Och förresten, ett stort tack till alla ni som frågat frågor i min frågestund!

Frågerna = Fet text
Svaren = Kursiv text

Hur många läsare brukar du ha?
Jag brukar ha allt mellan 10-30 besökare varje dag.

Hur många gånger bloggar du på samma dag?
Jag brukar blogga 1-3 gånger varje dag!

Gillar du dina läsare?
Jarå, bara dom inte kommenterar dumma kommentarer så.

Vad heter du i mellannamn?
Jag heter Pauline i mellannamn.

Vad har du för favoritämne i skolan?
Slöjd och idrott är ett av mina favortämnen men engelska är också ganska roligt!

Ska du göra något kul på höstlovet?
Halva höstlovet har ju redan gått men inget speciellt kommer hända/har hänt.

Hur länge har du ridit?
Oj, asså på ridskola har jag ridit i 2 år nu men när jag började på ridskola kunde jag redan rida i skritt,trav,galopp och kunde även hoppa. Kände ju väldigt många som hade egna hästar så jag fick komma och rida på dom och så blev jag lixom självlärd. Så den frågan är svårt att svara på exakt.

Ska du tävla något mer, kanske dressyr? :P
Jag ska tävla mer på Sarino åt våren och om det blir någon dressyrtävling har jag inte tänkt på än!

Skulle inte vi kunna lasta och träffas någonstans med Sarino och Nessie, t.ex i boda där finns det jätte klätter ställen med med sand saker och skit! As bra :D
Jorå, det skulle vi kunna! Det ända är att mamma kan inte köra transport!

Läser du andra bloggar, isf vilka?
Japp det gör jag, jag läser mest mina vänners bloggar men läser också kända bloggar t.ex som Stina Lee med mera!

Vilken häst vill du ha på lördag?
Jag vill helst ha Viva eller Jubenita!

Hur ofta är du hos Sarino?
Jag brukar vara där minst 5 gånger i veckan :)

Så det var alla frågor det. Hoppas ni hittar era svar nu, Kramar Matilda.

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0