Stallet hela tiden

Hejsaan
Nu var det länge sen jag bloggade igen, fy på mig :(
Men det har faktist varit så att jag behövt vara i stallet hos Sarino ganska mycket eftersom det är tävling imorgon.
Nu kommer iaf en inte så noggrant skriven text om vad jag gjort dom senaste dagarna med Sarino.
I onsdags så red ju jag på Sarino tillsammans med Vendela-Robin. Vi började med att rida lite dressyr på banan, och sen så red vi till mormors äng! xD Vi red på stora volter på ängen, raceade och sen klättrade vi uppe i skogen :D Super kul! På hemvägen från mormors äng så pratade jag och Vendela om jätte mycket saker, så kul att vi har blivit sådana himla bra vänner ... <3 
Igår så red jag hopplektion för Amanda och det gick super bra! Efter den träningen så kände jag mig jätte laddad inför tävlingen. Orkar inte berätta vad jag fick göra men xP
Idag så blev det lite lätt träning i paddocken på volterna, gick rätt så bra! Efter jag ridit en liten stund i paddocken så skrittade jag ut ett tag som lite omväxling för honom och det uppskattade honom! :D
När jag kom tillbaka så var det fullfart som gällde, ställde honom i stallgången och borstade och sen la jag på honom hans fleecetäcke satt han inte skulle blir kall. Klippte hans hovskägg för det var extremt långt! Eller ja, Michaela hjälpte mig lite för att jag visste inte riktigt hur kort jag skulle klippa det. Sen så satte jag fart med att smörja sadel, lädergrimma & träns! Sedan borsta sadelgjord och padd. Och äntligen var man klar :D
Imorgon måste jag redan upp klockan 5 :S Haha, så jag måste nog gå och lägga mig snart ;) Eller har ju inte packat klart riktigt än då borde nog göra det snart! Resultat från tävlingen imorgon kommer imorgon eftermiddag tror jag :) Ha det bra tills dess!


Denna ponny är helt enkelt underbar, det finns inga andra ord <3

Kramar Matilda

Kommentarer
Postat av: ina

ny blogg www.inahaagsstrom.blogg.se

2009-10-10 @ 19:19:07
URL: http://inahaagsstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja de e han (alltså svar på bilden) :) :) Älskar honom! Men jag har ju en ny favvis nu som är min medryttar ponny som jag tar hand om! Och den heter Zera! Och är världens underbaraste :) :) Har en till blogg



www.zeralove.blogg.se



har inte lagt upp design än men den kommer :P :P :)



Ha de bääääst

Kraaaaamaaar från lilla fjantiga meeej<3<3



2009-11-02 @ 16:30:02
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0