Morgonfodring

Godmorgon, nu var det länge sedan jag bloggade igen.. men jag har verkligen inte haft nått att skriva om! Det har varit helt tomt i mitt huvud och då blir det ju inga roliga inlägg. Men jag tror inte att jag kommer att blogga varje dag, jag hinner lixom inte men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt. Men ibland som den här veckan har jag inte kommit på nånting alls att skriva och då har jag inte orkat skriva. Jaja, ska sluta tjata om det nu! :)

Imorse klockan 07:00 så var jag i stallet och morgonfodrade och släppte ut alla hästar. Det är så mysigt att komma in i stallet och man hör massa hästar gnägga och burra.. Men skit var lerit det är ute nu, inte kul :S
Sarino tittade sött på en somvanligt när man kom in i stallet, gullhäst!
Klockan 12:30 börjar min ridning och jag har ingen aning om vem jag vill ha, tror faktist att det inte spelar någon roll! Fast man kan ju alltid önska att man får en häst som man inte bara kan hänga med på utan att man måste jobba med den hela tiden, det är det som är riktigt kul :D

 
Min egengjorda vaniljmilkshake jag drack förra söndagen, super god var den verkligen!
Suktar inte dom här bilderna er? haha :P

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: jossan

2009-10-17 @ 11:14:37
URL: http://joz
Postat av: jossan

Råkade skicka för tidigt kommentaren ovan :P



Åh, fett gott!! ;)

Bara va i stallet. <3



puss miss you <3

2009-10-17 @ 11:16:19
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Louise <3

åhh vad är reseptet till den?

2009-11-09 @ 19:48:17
URL: http://balooizen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0