Godmorgan! Today it will be stable throughout my day!

Godmorgon! :)
Jag tänkte berätta lite om vad jag ska göra idag för det är inte säkert att jag hinner blogga något mer idag. Ungefär klockan 14:00 så ska jag rida ut på Sarino tillsammans med Matilda - Robin & Matilda's kompis - Ville och vi ska nog ta och rida till mormors äng, det finns ju så mycket grejer att göra där t.ex som rida dressyr på ängen, klättra i skogen, hoppa stockar, racea och så finns det ett sandtag där som man kan klättra i också. Dessutom så finns det super fina ridstigar! Så man kan göra allt möjligt där :) Sarino är ju världens bästa häst så det brukar ofta bli roligare att rida där när man sitter på hans rygg! :D<3
Efter jag varit hos Sarino vilket jag inte vet hur långt tid det tar så ska jag hem och packa + göra mig iordning till spöknatten som är på Värmdö Ridklubb. Då det blir spökhistoerier, spökrunda & massa mer :D Sover också över där. Kommer bli super roligt!
Jag ser fullt framimot denna dag!


Det fick blir en bild på mig och Sarino på framridningen precis i ett "ridlätt" steg, flum x)
Men Sarino är ju sötast <3 Vendela är fotograf!

Hoppas ni får en jätte bra dag!
Kramar Matilda!

Kommentarer
Postat av: Paula

Är Sarino din egna häst??

2009-10-30 @ 16:00:23
Postat av: Matilda

Nej, jag hyr honom! :)

Eller med ett annat ord så har jag honom på foder!

2009-10-30 @ 18:00:58
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Va du på spökövernattningen på Siggesta?? I sånna fall va jag också där! Men hällsa Sarino från mej med en stor kram! Ni e jätte duktiga :) :) Ni passar bra ihop :) :)

Kram<3

2009-11-01 @ 11:40:26
Postat av: Matilda

Svar: Nej, jag rider inte på siggesta satt jag var inte där! Aa, det ska jag göra :)

Haha tack :D

Kramkram!

2009-11-01 @ 14:55:38
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0