Shopping!

Hejsan
Anledning till att jag inte bloggat på länge (haha okej 1 dag men det känns länge iaf) är för att jag har varit i stallet långa dagar och när jag kommit hem så har jag inte haft nån lust till att blogga.
Har även tittat på alla kommentarerna och märkt att jag fått massa nya bloggläsare! Superkul :D
Tänkte ha en frågestund snart tror jag för ni kanske har massa frågor om mig och min vardag! :)
Idag har jag även vart i Sickla och i Nacka Forum och köpt lite grejer så som:

  • Nya skor till vintern från stadium (inga vinterskor direkt men vet inte vad man kallar dom).
  • En lädergrimma till Sarino som alltid är bra att ha, framförallt att ha i transporten till tävlingen på lördag från The Horse.
  • En vit krage som jag måste ha till tävlingen från The Horse.
  • En svart smörjsvamp, haha.

Det var det jag köpte typ men var tvungen att köpa lite nödvändiga grejer, hann lixom inte gå runt så mycket och titta på grejer utan fick gå till dom sakerna jag visste att jag skulle ha från början! Tittade även på en svart lång Everst jacka men det var ganska dyr och jag var inte helt hundra på att jag ville ha den satt jag köpte den inte! ;)

Inte ett så speciellt inlägg direkt men var bara tvungen att skriva av mig lite och berätta det här. Imorgon så är det skola först och efter det så åker jag till Sarino! Och ska förmodligen rida ut med Vendela - Robin, tjohoo vad kul säger jag bara :D <3



Kramar Matilda!




Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0