Bara regn helahela tiden..

Hejsan
Jag hann inte blogga igår satt jag kan skriva lite kort om vad jag gjorde då innan jag går inte på dagen.
Det började med ridlektion på Evlinge, fick Wonco sötnos! Och vi skulle egentligen haft framdelsvändningar men det blev inte så och varför vet jag inte men vi fick ha Marianne för att Millan är fortfarnade sjukskriven..
Vi skrittade fram dom på en sväng runt ladan och sen började vi jobba på en gång i ridhuset. Vi jobbade typ lite med övergångar och tempoväxlingar och sen ställde vi dom i hörnerna också :) Tycker det gick jätte bra faktist!

Efter lektionen så åkte jag till Sarino för att jag skulle ridit lektion på honom för Amanda men det skulle ju såklart spöregna satt jag va inte så sugen på att rida i spöregn så kommer ha den lektionen på onsdag istället tror jag :) Men iställe så tog jag in honom och pysslade om honom extra noggrant och stretchade & maserade honom istället och han stog bara och mös hela tiden <3

När jag varit hos Sarino så åkte jag hem en sabbis och sen drog jag och mamma till Jossan, Anne & Julia! Riktig mysig kväll med mycket flumm, haha eller hur Jossan? xD
Älskar dig! Sov även kvar där tills idag (söndag).

Idag blev jag och Jossan väkta klockan 10:30 och vi gick typ och la oss klockan 02:00 ;)
Jätte kul har vi haft verkligen!

Mamma kom och hämtade mig klockan 13:30 och då så åkte vi till Sarino. Provlastade honom inför tävling och det gick super bra! Han bara gick rätt in och inne i transporten fick han smaska på hö ett tag. Sen blev det en ridlektion för Amanda. Hoppade lite titthinder typ och sen galoppbommar innan hindret och massa annat! SUPER KUL :D
Tyvär så blev det i regn men var verkligen tvungen att rida! Var även väldigt blött på ridbanan satt jag är super nöjd! Som högst så hoppade jag typ 70 cm oxer men jag behöver ju inte hoppa högre i onödan! Det är ju trots allt 60 cm jag ska hoppa på tävlingen och det är det jag övar för. Men det gick verkligen super bra =D

Resten av kvällen ska jag plugga matte och sen titta på Ensam mamma söker!

Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Kul att det gick bra på lektionen ;)

2009-10-04 @ 22:39:06
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0