Sitsträning på Rufus

Hejsan svejsan!
Idag red jag Rufus och vi hade sitsträning som rubriken säger!
Och vi red utan stigbyglar inprincip hela lektionen = TRÄNINGSVERK! Vi red på volterna, gjorde galoppfattningar från skitt alltså övergångar. Han var lite stark och ville inte riktigt göra det jag ville ibörjan men efter ett tag så började han jobba. Så det gick bra tillslut. Ama sa att jag fick en väldigt bra sits och att jag passar väldigt bra på  Rufus, skoj ;)

Tyvärr har jag ingen bild på Rufus för jag sitter hemma hos Jossan nu så ni får nöja er med en bild på Jossan & Nessie när dom rider ♥


Världens sötaste tillsammans! ♥

Pusshej

Kommentarer
Postat av: jossan

vad SNYGG man är då ;)<3

älskar dig bv

2009-11-14 @ 20:09:38
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0