Sämst uppdatering..

Hejsan.
Just nu så suger jag på att blogga.. och jag har faktist ett anledning, den anledningen är att jag har tröttnat jätte mycket på min design nu för jag har haft den i några månader och då tappar jag lusten att blogga alls! Behöver lite nytt och fräscht för att jag ska komma tillbaka till bloggningen så tills jag skaffat en ny så kommer jag inte vara så aktiv här, men så är det! ;)

Fredag-Lördag så var det ju spöknatt i stallet och jag sov över. Det var jätte läskiga spökhistorier och det var super mega läskigt på spökrundan, var verkligen skit rädd och jag brukar faktist inte vara så där rädd! Men en väldigt lyckad övernattning :D
Idag så var jag hos Sarino. Och när jag kommit dit så gick jag och Vendela och hämtade Sarino & Robin och ställde dom i skötspiltorna och gjorde dom iordning och hela reflexutrustnigen åkte på, haha! Vår humor <3
Sedan så red vi ut till en grus/ler stig som vi skrittade,travade & galopperade på! Jag övade inget speciellt och Sarino skötte sig hela tiden och var framåt!
En helt vanlig uteritt bara, men mina och Vendela's uteritter blir extra roliga :D

Slänger in en bild så att detta inlägg inte blir tråkigt :)


Jag och Sarino på en äng för nån vecka sen...

Kramar Matilda!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha men din blogg blir ju rolig trots att min design e ful :O

2009-11-05 @ 09:50:27
URL: http://vendila.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0