Ordinary day

Anledningen till att jag inte bloggat sen i måndags är att det jag gör om dagarna är skola, Sarino och sen läxor på kvällen så det blir inte så mycket tid över till t.ex att blogga!
Men idag har jag tid en liten stund så nu ska jag skriva en kort text om min dag! :D

Först skola, slutade klockan 14:15 och därefter så tog jag bussen till stallet (Sarino stallet).
När jag kom fram så gjorde jag hans burkar, fixade höpåsarna, mockade + bytte vatten! Och jag var fett snabb, gjorde typ allt det där på typ 30 - 45 min :O
Efter det så gick jag och mötte Isabella i andra stallet och han hade precis fixat klart Cider satt jag följde med henne ner till volten och var där en stund..
Efter ett tag så gick jag upp till stallet och hämtade in Sarino och longerade honom nere på volten, gick verkligen super mega skit bra! ♥ Gick jätte fint under sig och var super fin i galoppen, hade till och med rätt galopp båda varven, wohoo!
När jag varit med honom på volten i ungefär 30 varav 20 minuters longering och 5 min till att skritta fram och av så gick jag upp till stallet. Spolade benen och sedan fick han gå in i boxen och äta sitt hö!

Nu är jag hemma och har varit det ett ganska långt tag! ;)

Imorgon blir det hopptävling (clear around) på Evlinge med Frea 70 cm :D
Skriver mer om hur det gick efter att jag tävlat!

Tyvärr har jag ingen bild från dagen så det får bli en annan bild.



See you, pussar & kramar Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill också vara med på tävlinen men är sjuk:( Lycka till Matilda<3

2009-11-20 @ 07:44:44
URL: http://hannahlydin.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0