Lördag!

Berättar jätte kort lite om min dag nu som till 90 % besått av hästar.

Först bar det teori på Evlinge (Värmdö Ridklubb) och vi övade lite inför ryttartest 3!
Och i det så ska man göra ett teoriprov, LC dressyrprov och 60-70 cm hopptest.
Vi fick även önska hästar till nästa gång då vi ska ha träning inför banhoppning och sedan banhoppning och jag önskade dom här:


          - Rufus -                     -  Casper -                       - Frea -

Efter teorin så åkte jag till Sarino.
Red ut till en grus/sandstig (vet inte namnet på den) och mamma följde men som sällskap :)
Och jag har bara tre ord som kan beskriva Sarino.. VÄRLDENS BÄSTA BUSPONNY ♥

När jag kom hem från alla stall var klockan ungefär 17:00 och då slappade jag bara runt lite hemma och det har jag gjort tills nu så att man kan säga att det har varit en ganska lugn lördagkväll vilket är ganska skönt att ha ibland :)

Imorgon så ska jag först titta på Daniels bandymatch, därefter blir det ev. åka till hööks och shoppa några grejer och sedan så ska jag ju såklart till älskade Sarino :)

Oj, det blev visst inte så kort, hahaa.
Massa kramar, Matilda!


Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0