Fredagen den 13:e

Dagen har flytit på bra, fast det har faktist hänt mig två saker..
Det första var att imorse när jag skulle springa till köket (hade strumpor på mig) så halkade jag och slog i höften,
haha vanligt klant för att heta Matilda.
Sen var det på rasten i skolan när vi spelade fotboll.
Det var en isplätt på fotbollsplanen som jag inte såg och så råkade jag såklart springa där på satt jag halkar och slår i knät, haha hur klantig får man bli? xD

Efter skolan så drog jag till stallet.
Gjorde alla vanliga stallsysslor - mocka, göra höpåsar & göra burkar.
Sen gick jag och hämtade Sarino och red ner till padocken barbacka!
Haha, det var länge sedan man satt helt barbacka på honom,
brukar annars ha schabrak och gjord men jag orkade inte det idag!
Men det gick jätte bra, övade skänkelvikningarna och han börjar bli så himla fin nu!
Var extremt pigg i galoppen, super kul :D

Nu har jag precis tittat på idol och det fick bli Eddie som åkte ut idag!
Äntligen så åkte han ut, han sjöng så himla falskt på vissa låtar.
Så det var bra att han åkte åt.
Men dom jag tycker ska vara i finalen är Erik och Tove!
Vad tycker ni? :)
Tycker ni det var bra att Eddie åkte ut?


Bild tagen från aftonbladet.

Är verkligen super trött nu så ska gå och lägga mig, puss!


Kommentarer
Postat av: Nelli

jag tycker verkligen de ska va i final =)

2009-11-14 @ 07:49:57
URL: http://nellib.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tycker också att Tove och Erik ska va i final:)

2009-11-14 @ 09:22:16
URL: http://hannahlydin.blogg.se/
Postat av: jossaaaaaaan :)

jag tycker det va bra att eddie åkte! ;)

tove ska lätt va i final :D



pussss bby

2009-11-14 @ 22:27:27
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var bra att han åkte ut!!! rent tortyr med en låt från mina älsklingar!!!!!

2009-11-17 @ 10:12:17

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0