Fredag, vilket bedyder helg :D

Nu har jag ätit så att nu ska jg berätta lite snabbt om min dag.
I skolan så firade vi advent i kyrkan och vi i 5:an har ju huvudrollen satt vi fick gå in men ljus och sjunga osv :)
Efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och enligt Meta (min lärare) så går det riktigt bra för mig i skolan och det känns skönt! :D
När jag haft utvecklingssamal vilket tog en timme så åkte jag och mamma till Sarino!
Hon mockade, jag gjorde matburkar, höpåsar och bytte vatten.
När jag var klar med det så tog jag in Sarino och spolade benen på honom och sedan pysslade om honom mycket ♥ Och redan så bestämde jag mig för att inte rida för att han har gått ganska hårt i veckan och speciellt igår så att det fick bli en vilodag för honom idag så rider jag honom imorgon istället.
Myste till det lite extra i hans box och sedan så fick han gå in i sin box och äta hans eftermiddagshö.

Nu är jag hemma och har duschat och ätit middag! :)


Ingen Stockholms Horse Show för min del i helgen :(

Massor av kramar, Matilda!

Kommentarer
Postat av: Veronica <3

Jag va på Horse Show<3<3 Va SKIIT Kul! Jag gick på två shower! å från kl halv 3 på dan till 12 på natten va jag och bara såg underbara hästar<3<3

Ha de toppen

KRAM<33

2009-11-30 @ 19:03:13
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

Jag va på Horse Show<3<3 Va SKIIT Kul! Jag gick på två shower! å från kl halv 3 på dan till 12 på natten va jag och bara såg underbara hästar<3<3

Ha de toppen

KRAM<33

2009-11-30 @ 19:03:14
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0