Brist på rubriker, vad ska man göra!?

... som rubriken säger, man ska man göra igentligen när man inte kommer på några rubriker?
Ibland så kommer man verkligen inte på några rubriker och det är själva rukriken som gör att man blir intresserad av själva inlägget så det är ju ganska viktigt att rubriken är bra!
Ojoj, nu blev det värsta stora grejen av det, hhaha! Ska fortsätta ;)

Gick i skolan idag somvanligt och det gick bra, slutade klockan 14:15 så det var skönt :)
Nu har jag väl varit hemma i ungefär 45 min.
Resten av dagen ska jag bara vara hemma och vila + pluugga lite.
För att mamma sa att hon kunde ta Sarino idag för att jag har ju honom hela veckorna nu och då tyckte hon att jag behövde en vilodag!
Nu när jag loggade in på datorn så såg jag att jag hade hela 75 stycken mail på min Hotmail och det var ändå bara typ 2 dagar sen jag tittade min mail, fast dom flesta mailen är från Facebook :P



Om man tittar ut genom fönstret nu så är det helt jävla kålsvart, trist!

Tråkigt inlägg jag vet men jag hade ju typ inget att skriva om och sedan blev det inga bilder från dagen men ni får leva med det idag bara! :)
Kramkram, Matilda!

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0