Sarino <3

Heeej igen :=)

Nu har jag vart hos Sarino & jag tänkte berätta lite om det :)
Först bytte jag om sen gick jag och hämtade han i hagen <3
Ställde han i stallgången och tog av täckerna & började borsta å så.
Sen sadlade jag & tränsade och red ner till volten !
Jag travade & galopperade.
Han var jätte duktig fast han hade träingsvärk från igår !
Jag red nog i en timme ? elr mer till och med.
Massa pussar på lilla Sarino <3<3<3<3
Inga bilder tyvär, men jag kommer nog lägga in några imorn (=
Men nu är jag iaf hemma och har ätit & ska snart duscha och sen ska jag nog titta lite på tv.

Puss&kram skummbanan !

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0