Lördag 7/3 - 2009

Heelluo ! ;D

Idag kom jossan till min vid kl 11:00 (:
sen åkte vi till stallet.
Vi hade hoppning och vi hoppade en bana !
Och jag hade bästaste Basil & han var supersupersuper duktig <3
massa pussar till han ! (:
Sen åkte jag & Jossan hem till mig igen och vi var ute typ i 3 timmar :O
haha, rekord ;)
Sen har vi gjort lite annat också <3
Men nu har hon åkt och jag har tittat på melodifestivalen & ska snart duscha ;D
Men hur fan kunde Snälla snälla snälla komma till final :O;o :S
USCH .
men jag tror att bilder kommer imorn elr nån gång i veckan ! :)

men puss på alla <3



/  M P R

Kommentarer
Postat av: jossan

jag älskar dig, mestis bästis <33333

2009-03-09 @ 16:15:52
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0