Länge sen jag skrev :S

Heejsan hoppsan alla sööta bloggläsare :=)

Nu har har inte skrivit ett inlägg på ett tag :o Men har haft väldigt fullt upp i veckan !
Men nu ska ni få höra på min dag igår & idag så det kanske blir ett ganska långt inlägg :)

Lördag ;

Vaknade typ vid nio elr nått & gick upp och tittade på tv & lite senare åt jag frukost........ =)
Vid kl 12:00 gjorde jag i ordning mig och åkte till stallet då.
Fick rida Ludde igen & vi övade på program delar på dressyrprovet som vi ska göra nästa vecka... fast i  början skrittade vi ut en liten stund...
Och han var jätte pigg & det skulle lixom vara arbetstrav... jaja, men ;)
Han var iaf jätte duktig <3

Efter stallet åkte jag hem & gjorde i ordning mig och sen skjutsa mamma in mig till stan för jag skulle till tjejmiddag hos Beata :D<3
Jah, jag orkar nog inte berätta allt vad vi gjorde för det va för mkt :D
Men jag sovde över där & det gjorde dom andra också :)<3
jag kan säga lite saker vi har gjort men det kmr inte va i ordning !
Vi har; badat Nova, kört massa spel, myst, tittat på film, ätit massa godis & chips,lekt med nova & massa mer saker.
Men sist men inte minst så gjorde jag, sandra & Beata maten helt själva :D
kocka pasta åh allt :D
Fett stolt juh !
Men jag har juh bara sovit 5 timmar inatt :O ;s
vi la oss vi 02:00 & typ vaknade 7:30 :o
Så jag är sjukt trött nu.
Ungefär så så min lördag ut ! <3

Söndag ;

Vi vaknade somsagt vid halv åtta & jag har bara sovit i 5 timmar ;o
men iaf vi vaknade ... flummade lite & spelade kort och lite sånt.
Sen gick vi & åt frukost.
mummms ! :D
Efter det spela vi kort... badade Nova & m.m .
Tillslut tittade vi på film sen tog jag bussen från stan hem med Sara & Sandra ! <3
mamma kom och hämtade min i hemmesta & vi åkte hem och jag gjorde mig i ordning lite & åt lunch sen drog vi till Sarino ! <3
Jag skrittade bara i 10-15 min. på volten för att han hade fått massage :) (y)
Sen fixade jag allt åt han och så och nu är jag hemma & har duschat & ätit :D
Och nu sitter jag och pratar med bästavän & tittar på tv (: <3
Så såg min söndag typ ut ;P

Det blev ett ganska långt inlägg idag men jag har juh inte hunnit skriva så mkt dom andra dagarna ;D
Inga bilder idag tyvär ;(

Men puss på mun ;) <3

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0