Kul dag med bästa tjerjerna ;D

Heeeeeeeeeej alla bloggläsare :=)

Började skolan vid kl 8:00 och inte så ovanligt xD
Jaja, men vi började med matte... sen var det rast. Efter det var det engelska, högläsning och sen fick vi rast och sen var det lunch. Efter lunchen så åkte vi på bio.
Fett sorjlig film !
Börja nästan gråta ;)
Hehehhe :$
jaja, men  vi slutade halv 3 och då tog jag, Sara & Sandra bussen hem till Sandra !
Heheh, vi gick in på hallonbåten och då såg vi några snygga killar som satt och åt där.
Så vi skojade lite med dom .. sen stack vi hem till Sandra igen och åt sockerkaka sen gick vi upp till hemmesta och tittade på nåra som spelade innebandy x)
Aja orkar inte berätta hela långa histoian ;D
Nu är jag iaf hemma och ska snart äta våfflor med glass :D

Puss på alla som läste !  

Ni får en bild på köpet xD


Hehehe, :$ jag har gjort bilden i paint.
JAG & SARINO :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggiiiisch bild ju. :) <33333



pussss (L)

2009-03-24 @ 19:49:04
Postat av: matilda

not :)<333333333333

2009-03-24 @ 20:33:26
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: bea<3

JOOO!!<33

vad var det för film ni såg på (:??

2009-04-14 @ 18:38:59
URL: http://www.malinschultz.se

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0