3/3 2009

Nu var det ett tag sen jag la in ett blogg inlägg så jag tänkte lägga in ett nu ;) Ja, iaf så är man sjuk idag så "/ men har bara ont i huvudet och känner mig lite varm så det är nog lungt :) Så det blir nog skolan imorn. Men iaf så har jag skit tråkigt nu så jag tycker ni ska vara lite social & smsa mig :)<3

Och förresten så har jag gjort om min blogg lite ;P Så jag tycker att ni kan lägga en kommentar om vad ni tycker. Men jag är inte riktigt klar än med bloggen för att jag vet fortfarande inte hur man lägger in egna bilder där uppe :( Där jag nu har typ massa mode.... Så om ni vet hur man gör för att lägga in egna bilder där uppe så skulle det vara jätte snällt om ni kommerntertar hur man gör :P
Älskar er <3
Pusshej leverpastej                                                     
                                                                         / Matilda

Kommentarer
Postat av: jossan

JÄTTEBRA MATILDA !

hur gör man så mkt som du har gjort på din blogg hittills ? <33333

vill gärna veta så jag kan fixa min blogg (a) <3

jag vet inte hur man lägger upp bilder där uppe,

men jag har hört från nån att man fixar bilderna & så man vill ha i typ paint eller nåt..

& så lägger man in den där uppe !

jag ska testa lite nu & om det funkar kan jag förklara bättre! ;) <33

jag är inte säker om det va så man gjorde, men jag ska iallafall testa (a)

PUSS JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING !<333333

2009-03-03 @ 15:29:10
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: matilda

jag kan visa dig på lördag ;D

okej, men vi kan juh försöka på lördag också !

PUSS, ÄSLKAR DIG JOSEFINE HJÄRTAT (L)<3333333333

2009-03-03 @ 20:26:30
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: jossan

tack gumman (a) <333333333

2009-03-04 @ 18:35:43
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0