16/3 - 09

Hejhejhejhej :)
Idag var det först skolan dåh.......
Kompissamtal: SKIT TRÅKIGT !
Genomgång om svenska läxan: gick snabbt =)
RAST
Musik: Värdens dåligaste musik lärare !
Lunch: Bytte lunch tid med 1:orna idag för att dom skulle se Bio.
RAST
Engelska: Hade engelska samtal.
FICK 10 MINUTERS RAST
SO: Vi skulle läsa nått häfte sen skulle vi skriva ner nåra fakta meningar ;o

Slutade vi 14:15 och då tog jag bussen till stallet =)
I stallet skötte jag Viva & mamma kom och hämtade mig vid 18:30 ungefär......
och nu är jag hemma, har ätit & gjort matteläxan & nu ska jag nog hoppa in i duschen (:
så alla får ha det så bra !


/     M P R  <3

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0