Sarino är söt :)

Hejhej
Idag vart det Sarino med Vendela som igår. Och imorn ska jag dit igen, med Vendela. Det är så himla kul att var med henne, för det första för att det är tråkigt att vara ensam (dom andra tjejerna är på läger) och för det andra för att hon är så himla snäll & omtänksam :D På morgonen så skrittade vi ut barbacka. Till aspvik där hästarna ska stå på bete, vi red dit för jag skulle visa Vendela vart det låg för hon visste inte det :) Hagen är ialla fall stor och fin! Och det är ju bra :D Skrittade bara mest för det var så himla varmt ( travade bara lite grann ). Sen började vi lite smått att skura hans box :) Den var jävligt smutsig måste jag säga :O Efter vi skurit lite tog vi in Sarino igen och så longerade vi honom på volten. Han var verkligen jätte duktig och gjorde precis allt som vi sa. Söt ponny <3 Hela vecka 27 kommer han att få vila, för att både jag och Vendela är inte hemma, Jag ska på ridläger och hon ska till sin sommarstuga. ( Mamma kommer att åka och spraya på flugspray och titta satt allt är bra med honom den veckan då ). Det är ju ändå ganska bra för honom att vila en vecka nu i början på sommarbetet och sen kommer vi köra hårt med honom. Imorgon ska vi fortsätta att skura hans box. Får se om vi rider ut eller rider på volten, vad tycker du Vendela ? <3
Blev ett ganska långt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite :)

Bilder från när vi longerade Sarino kommer antingen ikväll, imorgon eller inte alls :P Det beror på lite när Vendela skickar bilderna eller om jag inte orkar lägga in dom.


Kommentarer
Postat av: Veronıca<3

Hej ıgen! Förlat om jag skrıver mycket men saknar mın prıns för javes :'( Men jag tycker du lagger ıbn super fına bılder pa honom :D Ar jatte glad för det! Pussa prınsen at mıg ;) Jag kommer snart och halsar pa. Har pratat med en tjej :) Men just nu ar jag ı Turkey :P Sa dom har ınte alla bokstaver som vı har. Men du far försöka klura ut:)



Kram <33

PUSSA PRINSEN FRAN MIG<333

MISS HIM SOOOOOOOOOO MUCH<3333333333333333

JAG VET, VISST AR SARINO POJKEN SÖÖÖÖÖÖT<3333333333

jag kan ınte beskrıva med ord hur mycket jag saknar honom<333

Jag kommer ıhag nar vı hoppade och gjorde dressy:') ALLA, Exakt ALLA sa att vı va ett sa fınt par :)

PUSS PA DEJ POJKEN (L) (L) (L) (L)

2009-07-27 @ 16:35:11

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0