Jossan is writing!

Heeej alla Matilda's bloggläsare.

Matilda har tyvärr tappat blogglusten och kommer nog inte skriva på ganska länge.
Nu har hon sovit över hos mig så jag bestämde mig för att ta och skriva ett inlägg på hennes blogg.

Jag tycker även att ni kan besöka min blogg som är: http://jozzaaan.blogg.se.

Om ni tycker att Matilda ska börja blogga igen skriver ni en kommentar!

Nu tänkte jag då Jossan lägga in lite bilder som finns på min data. (Texten till bilden kommer att stå precis under)


Den här fina bilden som Matilda gjorde igår är på mig och min älskade ponny :) <3


Här är då Matilda och hennes älskade ponny ;) <3


Älsklings Matilda på våran båt :D


This is me, Jossan! :)


Jag älskar dig, my BFF! <3


Minnen baby :)


Forever <3


Här är jag igen


Sötiiis :) <3


Hahaha, minnen :D Detta är jag iigen.


Hihi, så jäkla bäääst!


<3


Den natten, glömmer jag aldrig! :)


Vi hör ihop, lillsis! <3


För att jag alltid kommer att älska dig! <3


Våran drink, hehe. ;) <3

Nej, nu får det räcka med bilder.

Matilda sa till mig att hon kommer att skriva blogg bara när hon orkar, vilket jag tror är typ 1 gång i månaden, MAX!
Hahaha, menmen ;)


Ha det så braaaa,

Puuss och Kraaam

// Jossan

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0