Gästblogg..

Hejhej, nu äre Vendela här som gör designer åt Matilda :)
nu gästbloggar jag utan tillåtelse, Matilda är utloggad så jag kan inte fråga xD
Men jag tänkte passa på nu när jag precis gjort designen åt henne.
 Vad tycker in läsare om den? Jag gillar den mycket, även om jag gjort den själv..
Glöm inte att kommentera, då ser ni hur fin kommentars rutan är när man postat kommentaren :)
Tycker jag iallafall.
Men som sagt, kommentera vad ni tycker om designen och vad jag ska förbättra.
Kram Vendela ! ( www.veida.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: jossan

jag tycker designen är riktigt fin! :D

2009-06-18 @ 21:29:56
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0